Post by gidevaconna on Feb 11, 2022 23:45:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hill Climb Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer kristallen hack ▞▞▞
▞▞▞ Hill Climb Racing 2 2022 version ▞▞▞
Zal altijd mijn nummer één spel uit mijn kindertijd zijn.
👍
Absoluut de beste mobiele game ooit, iedereen die ik ken die speelt, is er dol op, en ik ook, de gameplay is geweldig, niet veel advertenties, zoals ik al zei BESTE MOBIELE SPEL OOIT!!!!
Het spel is goed. Maar mijn telefoon speelt het spel, varieert vertraging, repareer vertraging.
Sinds de update is het spel super traag en hapert continu je bij het teamevent continu punten mis loopt. Tevens valt het regelmatig uit en werkt het toetsenbord in de chat vaker niet dan wel
Ik kan alleen trainen op hillclimbcup. Kan avontuurmodus niet spelen
Dit spel is over het algemeen goed. Maar alleen de advertenties zijn een beetje frustrerend. Verlaag gewoon het aantal advertenties en ik geef het een beoordeling van 5 sterren.
Edit: dit spel is erg leuk. Ik wou dat de onderdelen niet zo moeilijk te upgraden waren. Kost veel munten. Maar het spel geeft niet veel munten uit zoals de eerste deed.
Ik geniet van deze game, maar plotseling is de game in onderhoud die ik heb geprobeerd op te lossen, maar het gebeurt 2 dagen bij mij
vreemd krijg die laatste update niet?
Niet uitgebreid genoeg, water is leuk. Maar er is weinig. Ik kom over een paar maandjes wel weer terug misschien dat het dan uitgebreider is
🥜🍆 Sperma
ik zit in een team dat ik erg leuk vind, maar ik heb een teamleider die zijn team heeft verlaten en we zijn niet in staat om hem te verwijderen. ik kan ook geen contact opnemen met de ondersteuning over de occasionele gemiste schatkisten of het winnen van beloningen. qua speelbaarheid, maar ik zit al meer dan 2 jaar in het team en ben dol op het spel!
Elke keer dat er een advertentie-onderbreking is, wordt er geen app weergegeven en moet ik afsluiten en de voortgang verliezen
meer auto's🚛🚜🚘
Ik ben echt dol op dit spel, maar de laatste tijd bevriest het spel heel erg en de gaspedalen blijven constant aan mijn evenementen plakken. geld waard.. en bedankt voor het onderhoud aan de serverproblemen
Bananenschil
Beter sinds update. Hoe zit het met het plaatsen van controleposten, zoals garages, zodat als je er langs komt, het weer helemaal in elkaar wordt gezet, vooral voor de hotrod, waarbij je altijd de bovenkant verliest
Oke
Is oke kunnen de autos sneller
Castle Clash: Guild Royale Стратегії bmng
hijlaggt
Geweldig spel. Had veel plezier met het krijgen van alle voertuigen. Zeker aan te raden.
Goed spel Ik heb de vip gekocht en het heeft veel geholpen, ik ben mijn account nog nooit kwijtgeraakt, dus dat is goed.
De game is erg goed, de voertuigen zijn geweldig, ook de kaart is erg uniek, maar ik raad ook aan om nieuwe onderdelen of uitrustingen te plaatsen, niet alleen het voertuig, maar ook onderdelen. Ik denk dat het maanden zijn geweest, er zijn geen nieuwe onderdelen... maar het voertuig, maar over het algemeen is het nog steeds een 5-sterren !
Geweldig spel niet betalen om te winnen. Geweldige auto- en personageaanpassing ten zeerste aan te bevelen. Je zult het geweldig vinden en niet teleurgesteld worden
Schijt spel
je kunt maar beter verbonden zijn met Facebook. als u uw apparaat verliest, kunnen ze uw account niet voor u herstellen als u dat niet doet. speel al bijna 2 jaar mijn hele team is nu weg, behalve inactieven. Nu zijn er geforceerde advertenties. Ik ben bijna weg. op zoek naar een vriend die ik alleen hier had. dan ben ik...
Hill Climb Racing 2 ヒルクライムレース2 レース nfd
Beste game ooit max rally auto en ez win
Dit spel is een datavreter, veel hoeveel data erdoor vliegt.
De remmen doen me flippen
Hill Climb Racing 2 ヒルクライムレース2 レース nfd
Game is net begonnen, maar het is veranderd in complete rotzooi, doe één race en voegt vervolgens een pop-up toe en bevriest de hele game
Zuigt!!! Bevriest, geen spelers. Ik weet niet wat er met dit spel is gebeurd!
Te veel reclame. Je bent gedwongen om filmadvertenties te kijken om je spel te continueren bij elke ontgrendeling of uren te wachten.
Heel leuk spel
Was leuk beetje na de nieuwe toevoeging van de nieuwe niveaus. Er is een onspeelbare vertraging.
leuk spel plss geef mij 1 mil diamant
Ik ben mijn gmail kwijt en je wilt mijn acc niet teruggeven na elke dag meer dan 1 jaar te hebben gespeeld, ik ben er ziek van
Mijn favoriete spel!!!!!!Het enige waar ik me zorgen over maak, is wanneer ik in de avonturenmodus speel en ik het na de dood steeds opnieuw probeer. Ik krijg steeds deze "ben jij een robot"-vraag, en het blijft de laatste tijd komen, en dit irriteert me ook zeggen mensen dat als je niet snel reageert, je verbannen wordt. Ik vraag wat ik kan doen om te voorkomen dat dit gebeurt, ik kan hier niet midden in het spel op blijven reageren. Alsjeblieft, fingersoft, kun je dit oplossen. Reageer alsjeblieft op deze fingersoft. Bedankt!!!!
Het spel zelf is best cool. Jammer dat reclames de pret bederven. Commercials zijn veel te opdringerig en vernietigen de gameplay
echt heel erg leuk
veel te veel advertenties, ze hebben het muntbedrag aanzienlijk verminderd, waardoor het veel moeilijker wordt om aan munten te komen. niet veel kaarten tenzij je op de een of andere manier veel munten kunt sparen en zelfs dan zijn er maar 8 kaarten om te spelen. je krijgt nauwelijks beloningen van racen, tenzij je een premiumpakket koopt
Super leuk spel en er zijn veel auto's in en ook veel mannetjes
Koel
Spel op zich leuk, nutjes.. De races met de ninja zijn te moeilijk en je kunt nooit winnen kom niet dus hover dan bring en kan dus geen nieuwe autoo er bij krijgen
Fatsoenlijk spel. Vooruitgang is vervelend zonder echt geld uit te geven. Deze spellen zijn gemaakt om geld uit je portemonnee te halen
Ik speel deze game sinds 2019 Maar ik heb me nooit vervelend gevoeld vanwege de multiplayer-modus die ik mis in heuvelklimracen 1 . Trouwens leuk spel leuke modi mooie auto's en upgrades. Geniet van het spel
Kan niet meer mee spellen in team
Het is een heel goed spel, maar doe alsjeblieft iets aan de advertenties