Post by gidevaconna on Feb 11, 2022 23:51:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of Conquest: Dark Horizon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia avaimia ▞▞▞
▞▞▞ Art of Conquest: Dark Horizon 2022 version ▞▞▞
Peli on valaiden (valtavia kuluttajia) käytössä. Älä tuhlaa aikaa, joka valtakunnassa on valaita.
Rakastan sitä, mutta korkean tason pelaajat käyttävät kaksintaistelujärjestelmää pakottaakseen alemman ja keskitason pelaajat alistumaan. Viimeisin esimerkki oli 107 000 tehopelaaja, joka haastoi toistuvasti kaikki, jotka olivat häntä alempi, jotta sankarin kestävyys tyhjennettiin kokonaan. Olen noin 59 000, on sanomattakin selvää, että minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin vetäytyä, kun hän jatkoi roskapostin kaksintaistelua. käyttivät sitä myös repiäkseen meidät ulos hyökkäyksistä valmisteluvaiheessa. Pidän kaksintaisteluideasta, mutta sinun on asetettava raja, jotta he eivät voi vain lähettää roskapostia
Pelin grafiikat ovat mahtavia, mutta niitä voidaan parantaa enemmän kuin lentävässä telineessä. He voivat todella lentää ja nähdä kaiken ylhäältä. Mutta tämä peli on kallis ja tarvitset paljon rahaa, jos haluat olla 20 parhaan joukossa noressa. Sinun on maksettava kaikesta, mikä näyttää mielenkiintoiselta. Tämän pelin suurin haittapuoli on, että et voi muuttaa bind(link) gmail-tiliäsi, jos olet vahingossa linkittänyt sen väärällä gmail-tunnuksella. Ainoa vaihtoehto on poistua (rahahukkaa) peli ja käynnistää uusi palvelin uudelleen.
Pelasin tätä muutama vuosi sitten ja se poisti tilini ja sai minut aloittamaan alusta. Annoin sille toisen mahdollisuuden, se teki saman asian. Se on voittopeli, jossa on upea taidesuunnittelu ja hahmokonseptit, mutta kaiken kaikkiaan olen erittäin pettynyt.
Hyvä
OOOOOOOOOJEEEE
Peli itsessään on hyvä, mutta otin yhteyttä asiakastukeen pelin käynnistämisongelman vuoksi. Jätin yksityiskohtaisen ja tietoisen vastauksen, ja vastineeksi saamani sähköpostiviesti oli "saamme sähköpostisi ja kiitos tuestanne"
latasin ja pelasin 7 päivää ja elän tässä pelissä
Hyvä peli, mutta rahaa pitää käyttää
Olen pelannut tätä peliä jo vuosia ja nautin siitä todella paljon, peli päivittyy jatkuvasti ja tukihenkilöstö tekee uskomatonta työtä!
Yritin päästä peliin, mutta kaksi suurta ongelmaa pilasi pelin minulle. 1 peli joskus toimi, joskus kaatui 5 minuutin jälkeen. 2 ellet ole onnekas pelata peliä heti sen ilmestyessä, on lähes mahdotonta löytää kaupunkia, johon voit muuttaa aloituskaupungista, ja sen vuoksi et voi saada parempia joukkoja tai sankareita, ellet nosta tasoasi linna yhä uudelleen ja uudelleen, ja se muuttaa pelistä tylsän grindfestin. Toivottavasti peli saadaan vielä kuntoon, siihen asti kiinnostukseni peliä kohtaan on poissa.
Se on ainoa mmorts-peli, joka ylläpitää tasa-arvoista ympäristöä. Se antaa heikoille pelaajille yhtäläiset mahdollisuudet vahvistua, sinun ei tarvitse ostaa mitään, ellet halua nopeuttaa asioita hieman. Saat kaikki sankarit, boostit ja linarit ostamatta, se vie vain hetken. Rakastan sitä ehdottomasti.
Oli bleh minulle. Hyvin hämmentävää, kun sanotaan, että sankarini on loukkaantunut, pyytää minua käyttämään siihen juomajuomaa (se peli suosittelee "vamman"), mutta silti sitä ei voi käyttää juoman käytön jälkeen loukkaantumisen vuoksi? Taistelut ja matkat kestivät liian kauan, jopa 2x nopeuksilla
P2Win, mutta silti hyvä
Se on ihanteellinen peli lohikäärmeillä ja strategiaasi voittaaksesi haasteita ystävien kanssa heidän kanssaan ja kasvat vahvemmiksi. Minä rakastan tätä peliä . Voit valita eri rotuja ja pelata omalla tyylilläsi, sinun ei tarvitse olla metaorja. Nautin tähän asti melko vakaasta pelistä
Mäkin latasin vaan sen takia että saa gemejä☺. Kiitos ku ei ollu muitapelejä mistä saa gemii 😚😀🤗
Se on todella hauska peli, sinun täytyy taistella hirviöitä vastaan saadaksesi kultaa, puuta tai juomia, aseita ja käsivarsia se räjäytti mieleni kuinka uskomatonta se oli. Se on vain todella hyvä h peli ja se on koskaan tehnyt. Jatka päivittämistä se jatka tapahtumien lisäämistä se on vain lsg, josta en pidä, mutta totun siihen
Art of Conquest: Dark Horizon ロールプレイング tbop
Se oli kivaa kun taistelee muiden vastaan.☺☺☺tosi hyvä peli
Taistelu ja sankarit ovat ainoa syy, miksi palaan tähän peliin. Se on parantunut, mutta se vaatii liikaa huomiota, jota en voi antaa. Pidän taistelukyvystä käyttää erilaista valintaani. Ainoa toinen peli, jolla on tämä, on Titansin kynnyksellä, mutta se vaatii vielä enemmän peliaikaa kuin tämä.
Minusta tuntuu, että jos hyökkäät linnoitukseen ja autokilpi syttyy tai pelaaja laittaa kilven päälle, hyökkäyksen resurssien pitäisi silti mennä hyökkäävälle pelaajalle ja kilpi aktivoituu hyökkäyksen lopussa.
Hienoa viihdettä.Ominaisuudet: l - tasapainoinen ilmaisten pelaajien ja lompakkosotureiden välillä. ll - House and Kingdom -järjestelmä rohkaisee pelaajien vuorovaikutukseen. lll - Tapahtumat kertovat hieman maailman taustasta ja historiasta. lV - säädettävä soitto. pidempiä tai lyhyitä istuntoja. Haitat. l - armeijan komennon puute. Sankaritaidot tarjoavat huonon joukkojen hallinnan. Aseta ne vain ja suuntaa eteenpäin. ll - Huono tasapaino rotujen välillä. lll - länsipalvelinten puute. lV - ei itsehyökkäystä puolustusten testaamiseksi.
Tuki on arvotonta, tuskin ymmärtää ongelman ja antaa automaattisia vastauksia.Tapahtumat perustuvat kaikki kiinalaiseen aikavyöhykkeeseen, pakettien hinnat ovat Kiinassa 20-40 % halvempia. Kiinalaiset sylkevät paljon vihaa muita maita kohtaan eivätkä koskaan saa rangaistuksia, kun taas toiset saavat jopa 3 kuukauden keskustelukiellon.
Bubble Shooter სხვადასხვა zxsp
Latasin tämän tapjoysta toisen pelin krediittejä varten. Ei ole opetusohjelmaa (se oli minun tehtäväni suorittaa). Vaelsin vain ympäriinsä, kunnes armeijani ei voinut enää taistella, enkä tiedä miksi. Tuhkasin dataa, 20 tai 30 minuuttia, enkä saanut luottoa, koska mf-ing-opastusta ei ole. Myös ne 20 minuuttia, kun pelasin, oli tylsää.
Pidän tästä pelistä. Se on erittäin monimutkainen ja siinä on paljon päivityksiä joukkoihin ja rakentamiseen, mutta yksi asia, jota vihaan meitä miss match in challenging.Minua haastetaan ostamaan enimes, jotka ovat 3 kertaa vahvempia kuin minä.Haluaisin sinun muuta tätä
Meidän on valittava itse lohikäärmeen kyvyt, ei automaattisesti.
Tämä peli on fantastinen! Grafiikka on suunniteltu kauniisti, pelattavuus on yksinkertainen napsautuspainikkeella. Kyllä, on olemassa "oikean rahan" markkinat, mutta ei kannata voittaa, kaukana siitä! Loistava yhteisö, jossa on täysi vartalo (joten et tunne itseäsi), jos siitä huolehditaan, tällä pelillä on loistava tulevaisuus! Monet tapahtumat tapahtuvat päivittäisistä kuukausittain. monia sankareita johtamaan armeijaasi! Toivomme, että lisää lisätään, tämä ei ole käteislehmä!! Olen erittäin vaikuttunut sen monikäyttöisyydestä moninpelin PvP:stä aina vain kiinni itsellesi fantastisen kaupungin, armeijan ja jopa oman lohikäärmeesi rakentamiseen! Kuten monet monet rakentavat tukikohdan armeijaa, tämä peli murtaa muotin keskittymällä pelaajien muuhun aikaan kuin rahaan!!! Super peli, jatka samaan malliin kehittäjät! Älä ahne ja tuhoa sinua odottava kaunis potentiaali!
Art of Conquest: Dark Horizon Jocuri de rol pyc
Tämä arvostelu on pikemminkin palaute ongelmaan. Jokainen suuri päivitys vaatii latauksen, joka on melko suuri. Laitteeni on osoittanut, että minun piti vapauttaa yli 460 Mt, mutta uudelleenasennuksen jälkeen minun piti ladata vain alle 600 megatavua, mikä osoittaa, että jotkin tiedostot näyttävät olevan uudelleenohjattuja eikä korvata/poistettu. Se pakottaa minut asentamaan pelin uudelleen, jotta voin poistaa tarpeettomat tiedostot. Olisin kiitollinen korjauksesta, jotta minun ei tarvitse asentaa sitä uudelleen joka (muutama) versio... Näin minä ainakin ymmärrän...
Peli on hauskaa, suurimmassa osassa. Pelin dynamiikka on viileää ja miellyttävää silmälle. Mutta yksi asia, joka pilaa täyden nautinnon pelissä, on jatkuva taistelu kiinaa puhuvien pelaajien ja ei-kiinaa puhuvien välillä. Olisi hienoa luoda palvelimia, jotka on omistettu tietyille kielille, kuten englanninkielisiä palvelimia ja kiinaa puhuvia palvelimia. Uskon, että tämä parantaa pelikokemusta.
Alennin luokitusta pelaajan tehon ja talon tehotasapainon vuoksi, yhdenkään pelaajan ei pitäisi pystyä poistamaan koko taloa. Joten nyt liikun pienissä taloissa ja autan ihmisiä aloittamaan suojelemalla heikkoja tai siellä olevaa kaupunkia, mutta on epäreilua, että alemman tason talon pitäisi saada jonkinlainen etu ja siellä pitäisi olla myytävänä talopaketteja, joissa on kiihkopotkuja tai jotain. . Tästä huolimatta rakastan peliä ja käytän paljon rahaa teidän kanssanne, joten jatka samaan malliin. Ole hyvä ja yritä vain auttaa pientä kaveria, niin näet uusien pelaajien jäävän ja se avaa uuden tien tuloille kaupassa, kun uutta rahaa tulee sisään. KIITOS kovasta TYÖSTÄ.
Lilith, jos pelkäät häviämistä, älä luo sitä tapahtumaa. Olen voittanut 2 kertaa, mutta sitä ei laskettu ensimmäistä kertaa, kun se katkaisee, sitten toinen on tappio, vaikka tapan kaikki joukot. Mikä tuo on? Sinä todella suututat minut. Korjaa pelisi!!!!
Muiden sankareiden hankkiminen on palkkaa, mutta ei juurikaan vaihtoehtoa yrittää työskennellä sellaisen hankkimiseksi. Mutta se on okei
Se on viihdyttävä harrastus, joka vie enemmän kuin vain muutaman tunnin. Kuten useimmat tämäntyyppiset ihmiset, maksavat ihmiset hallitsevat, mutta se ei tarkoita, että ilmainen ei olisi hauskaa. En maksa ja pidän itsestäni suurimman osan ajasta. Kokeile, saatat pitää siitä. :-)
Se on hauska peli ja kaikki, mutta se on aivan liian maksullista voittaa pelin alusta alkaen ja käy tylsäksi, koska et voi koskaan voittaa ja sankarin pudotusprosentti on erittäin epäreilu, olen säästänyt kuukausia arkun avaamiseen ja avaamisen jälkeen 70 arkkua. työtä saan vain yhden sankarin
Rehellisesti sanottuna itse peli on todella hauska ja saisi arvosanaksi 5 tähteä, jos se ei olisi niukka voitto 2. Voisin jopa hyväksyä sen, jos omistamasi hahmot voitaisiin viedä uusiin leikkiin. Mutta satojen sankarien kerääminen kustakin toistokerrasta on naurettavaa.
Taistelut ovat hämmästyttäviä. Jos toinen osapuoli tekee paljon vahinkoa tai on paljon enemmän, yksiköt hylkäävät ja taistelu näyttää realistiselta
kehittäjät eivät korjaa tätä pelivirhettä... yhtäkkiä pelaaja ei ole käynnissä tässä pelissä... jos pelaaja alkaa juosta, sen jälkeen se epäonnistui ja palaa alkupisteeseen... erittäin huono...
Mitä helvettiä pojat! Uuden päivityksen takia pelini viivästyy ja kun alan päivittää mitä tahansa, se näkyy mustana alueena siinä paikassa ja näyttää todella rumalta😑😑. Vakavasti se tapahtui ensimmäistä kertaa ne:lle ja vasaran sijaan näen ◼◼◼ tämän asian esineissä ... Ratkaise tämä ongelma, koska tämä asia ärsyttää minua kovasti. Kiitos!
Superpeli, grafiikka, musiikki jne. on hienoa, minulla ei ole sankareita, en aina ole sankareiden joukossa taistelussa, enkä mahdollisuutta ostaa, mutta todennäköisesti mukava peli
Se on kiva peli. Päivitys on äärimmäistä täydellisyyttä. En todellakaan pidä tutkimusosuudesta, mutta se ei ole niin huono. Tällä hetkellä linnoitus 7 ja siitä on 2 päivää. Kuten huomaan, olen riippuvainen 😅. Kiitos upeasta pelistä. 🔥BTW ystäväni ehdotti, että kokeilisin sitä👀😁
ei huono peli, mutta tuen on selvitettävä, kuinka korjata pelaajien ongelmat ja intervalm-sodan palvelimet tarvitsevat työtä tasoittaakseen pelaamista ihmisille, jotka eivät ole kiinalaisia
Tämä peli on yksi kaikkien aikojen parhaista mobiilipeleistä, ellei paras. Aivan loistava. Jos joku miettii, kuinka saada lisää sankareita, sinun on ostettava ne oikealla rahalla tai saatava korkeampia arvoja. BTW kaikkien tuli liittyä palvelimelle 46 ja valita Hyral kuningaskunnaksi.
Alennettu nopeus roaming-tilassa maailmankartalla on niin turhauttavaa ja roskaa, ja se tekee pelaamisesta erittäin tylsää ja kauheaa. Poista se ystävällisesti, jotta pelaaja voi tutkia koko karttaa normaalilla nopeudella. Kiitos
Rakastan pelattavuutta, sankareita, tarinaa ja olentoja, ryhmittymän armeijaa. Valitettavasti voittaminen kannattaa palkinnot), joka auttaa valloittamaan useampia kaupunkeja. Valloittamalla kaupunkeja saat enemmän bonuksia, kuten armeijan kapasiteettia, mahdollistaa erikoisjoukkojen ja enemmän resurssien saamisen. Mitä nopeammin valloit, sitä parempi. Yksinkertaisesti sanottuna oikea raha palkitsee sinua enemmän kuin pelaaminen. paljon!Ty forreading